Camp pro katechety 2018

05.03.2018 09:42

 

BOŽÍ KRÁLOVSTVÍ v životě katechety

 

Camp je místo, kde může každý pastorační pracovník, ať už je to katecheta, kněz nebo kdokoli jiný, být opečováván a obdarováván. Protože jsou těmi, kteří celý rok ze sebe stále něco vydávají, ať už materiálně, nebo duchovně.
Proto právě zde mají zakusit, že Boží království není vzdálené, ale že sestupuje k nám, že je tady mezi námi na zemi. Aby tak platilo, jak se modlíme v modlitbě "Otče náš", “jako v nebi tak i na zemi.”

Nebe zde na zemi chceme zakoušet ve svém vlastním životě, ale také jako celé společenství na campu skrze jednotlivé aktivity a program.

 
 

Přednášející:   S. Anna Mátiková FSP

Místo:               Újezd u Uničova

Termín:             19.-22. červenec 2018

Přihlášky:         katecheti@arcibol.cz

Cena:                150 Kč/noc + 450 Kč strava

 
 
 

Na co se můžete těšit?

Aktivní odpočinek

Zajímavé přednášky

Tvořivá činnost

Modlitba tancem

Společenské večery

 

Proč za námi přijet?

Silné a radostné společenství

Kvalitní program

Nezapomenutelné zážitky

Příjemné prostředí
 

 
 

 

Co o campu říkají účastníci?

Zdenka

Potkáte spoustu skvělých přátel, duchovně se naladíte a hlavně si od všeho odpočinete.


Eva

Když si člověk za půl roku na camp vzpomene, přistihne se, že se pořád ještě usmívá.


Hana

Byl to nádherný čas, kdy jsem si mohla aktivně odpočinout, něco nového dovědět, pobavit se, zahrát super hry. Nemusela jsem nikam pospíchat, nic organizovat, ale byla jsem nádherně opečovávaná. Bylo mi tam moc příjemně, i když jsem dříve neznala vůbec nikoho, hned jsem se cítila přijata.


Marie

Seznámila jsem se s novými hrami, které nás vedly k veselému a spontánnímu dovádění, a které též mohu využít v praxi.